Direct contact: 0525 - 65 16 66
lines

De bewoner staat voorop

Goede informatie

Een renovatie is voor bewoners altijd heftiger dan ze zich van te voren kunnen voorstellen. Vreemde mensen over de vloer, lawaai, stof in huis, tijdelijk geen keuken of badkamer… We weten uit ervaring hoe belangrijk het is om de bewoners goed te informeren. En wat dat kan opleveren.

Want als bewoners goed weten wat er op hen afkomt en wat er van hen verwacht wordt, dan kunnen zij een goede voorbereiding treffen. Dit helpt bij de uitvoering van de werkzaamheden.

We kijken daarbij altijd verder dan alleen naar een project en beseffen ons dat we ook investeren in een betere toekomst voor de bewoners in een wijk. De leefomstandigheden in hun woning verbeteren, dit kan de sociale cohesie in de wijk ook bevorderen.

We werken graag samen vanuit een grote betrokkenheid naar onze opdrachtgevers, de bewoners en hun directe omgeving. Daarbij vinden we het menselijke aspect minstens zo belangrijk als de technische uitvoering!

Wist u dat het voor bewoners bij onderhoudswerkzaamheden maar 20% om de techniek draait en wel 80% om de emotie?

Contact


Noortje de Boer Manager Wonen 0525 - 65 90 32
Stuur een e-mail