Wij (ver)bouwen niet alleen. Wij geven mensen een plek waar ze met veel plezier kunnen wonen en leven! Wij werken met én voor mensen. We hebben geleerd hoe we ons in bewoners moeten verplaatsen. We snappen wat zij verwachten en hoe we het beste met hen kunnen communiceren.
Renovatie -en onderhoudswerkzaamheden brengen hinder met zich mee. Dat is een feit. Maar deze hinder kunnen we wel tot een minimum reduceren. Tegen bewoners zijn we eerlijk over de mogelijke overlast. Dankzij de juiste voorlichting en een met zorg opgestelde planning, kunnen we tijdig, persoonlijk en digitaal de bewoners informeren. Uit onze ervaringen blijkt dat dit al veel hinder en irritaties wegneemt.
Wij gaan voor hoge klanttevredenheid, een grote deelname aan het project, verbetering van de sociale cohesie in de wijk, efficiënte bouwstroom en een positief imago!
Een renovatie is voor bewoners altijd heftiger dan ze zich van te voren kunnen voorstellen. Vreemde mensen over de vloer, lawaai, stof in huis, tijdelijk geen keuken of badkamer… We weten uit ervaring hoe belangrijk het is om de bewoners goed te informeren. En wat dat kan opleveren.
Want als bewoners goed weten wat er op hen afkomt en wat er van hen verwacht wordt, dan kunnen zij een goede voorbereiding treffen. Dit helpt bij de uitvoering van de werkzaamheden.
We kijken daarbij altijd verder dan alleen naar een project en beseffen ons dat we ook investeren in een betere toekomst voor de bewoners in een wijk. De leefomstandigheden in hun woning verbeteren, dit kan de sociale cohesie in de wijk ook bevorderen.
We werken graag samen vanuit een grote betrokkenheid naar onze opdrachtgevers, de bewoners en hun directe omgeving. Daarbij vinden we het menselijke aspect minstens zo belangrijk als de technische uitvoering! Wist je dat het voor bewoners bij onderhoudswerkzaamheden maar 20% om de techniek draait en wel 80% om de emotie?