Direct contact: 0525 - 65 16 66
lines

Salverda is winnaar van de Oplevering Award 2020

Van Klantgericht Bouwen kregen wij maandag 28 september de Oplevering Award 2020 uitgereikt. Met de Oplevering Award bewijzen wij dat we de klant naar tevredenheid bedienen op onderwerpen als ‘communicatie tijdens de oplevering’, ‘de tijd die voor de oplevering is uitgetrokken’ en ‘de kwaliteit van de afgehandelde punten’.

Oplevering Award

Onze projectteams van de nieuwbouw werden door kopers in deze categorie als beste beoordeeld. De uitvoerders en voormannen van de diverse bouwen kregen op kantoor de felicitaties in de vorm van bloemen en taart. En daarbij werd een eervol certificaat afgeleverd.

We zijn trots op deze mooie waardering van onze kopers. Adjunct directeur Gert Winkelaar: “Dit is het resultaat van jarenlange focus op klantgerichtheid. Eenduidigheid richting de koper is hierbij van groot belang; doen wat je zegt en zeggen wat je doet. Een heldere communicatie en verwachtingsmanagement richting de koper zijn hierbij de sleutelwoorden. Intern is eigenaarschap het sleutelwoord; het uitvoeringsteam is voor het hele traject, van verkoop tot nazorgperiode, verantwoordelijk voor het project. En dat is ook helder richting de koper”

Kopersbegeleiding Award en Meer- en minderwerk Award

Naast deze Oplevering Award zijn we ook voor Kopersbegeleiding en Meer- en minderwerk in de top 3 beland. Kopersbegeleidster Suzan Keddeman: “We nemen de klant mee aan de hand en zorgen voor een vast ritme in contact. De ene keer met een kijkdag, dan weer met een nieuwsitem of een leuk weetje over bijvoorbeeld de warmtepomp of vloerverwarming. Er gebeurt elke maand iets. Het is mooi dat we daar waardering voor krijgen; nu met de award, maar ook regelmatig met een uitnodiging, kaart of zelfs taart. Vorig jaar zei ik nog tegen de directie dat ik in de top 3 wilde komen, dat is gelukt! We hebben zaken verbeterd aan de hand van beoordelingen en feedback van de klanten in de kwartaalrapportages; zoals binnen twee dagen reageren op de mail en altijd terugbellen. Ondanks de mooie prijzen zullen we doorgaan met onszelf te verbeteren. Stilstand is achteruitgang. En als dat volgend jaar drie 1e prijzen oplevert, zou dat mooi zijn.

Op de site van Klantgericht Bouwen staan alle winnaars van de SKB Awards 2020 benoemd.